Melatih anak anda untuk menjadi usahawan di usia yang muda

By anakdenesor - Julai 31, 2024

Hello Peeps!

Melatih anak anda untuk menjadi usahawan di usia yang muda bukanlah mustahil dengan adanya replika permainan berasaskan perniagaan di https://www.mortgagecalculator.org/money-games/ Sememangnya AD merupakan seorang yang suka explore permainan video game, jadi AD tidak lepaskan peluang untuk mencuba merasa untuk menjadi usahawan dengan game Idle Megamall Empire



Game ini memerlukan anda untuk membina megamall yang tinggi yang terdiri daripada pelbagai tingkat. Untuk level pertama, anda dikehendaki untuk membina supermarket di tingkat yang pertama. Anda akan mempunyai 3 orang pekerja untuk permulaan permainan ini. Sepanjang permainan, anda boleh upgrade pekerja punya skills untuk menambah pendapatan dengan cepat dan untuk setiap tingkat ke 25 anda akan mendapat seorang lagi pekerja dan seterusnya. Semakin tinggi mall yang anda bina, semakin ramai pekerja dan manger. Anda akan leka apabila bermain megamall ini dan tidak terasa bila waktu berjalan.



Jika anda ingin melatih anak anda dengan math, maka game counting money & making change merupakan game yang sesuai. Terdapat beberapa game di dalam list ini seperti Coin Saver Challenge, Cashier Simulator,Counting Money, Cash back dan banyak lagi tau. AD memilih untuk menjadi cashier, yeala baru la dapat mendalami watak cashier. Rasa susah payah untuk menjadi seorang cashier, semestinya bukan mudah. Anda akan dicabar dengan kemahiran menambah, menolak, dan bahagi dalam game ini. 

Jika anda mempunyai anak perempuan atau anda sendiri yang berminat dalam game masakan, anda akan rambang mata jika melayari https://www.mortgagecalculator.org/money-games/ Pelbagai jenis game yang bertemakan masakan anda dapat explore seperti Pizza baker, cooking street, peguin cafe,pizzeria dan bermacam- macam lagi.


AD paling suka main Cooking Street. Ianya mengingatkan AD kepada game Cooking Fever. AD suka game ini kerana anda boleh main di mana sahaja anda berada dan tidak terhad kepada device apa yang anda gunakan. AD telah mencuba menggunakan 3 devices setakat ini iaitu phone, ipad dan juga PC. Semuanya boleh di access dengan syarat sambungan internet anda kuat. Walaupun menggunakan phone sahaja, tapi graphic visual nya sangat smooth dan tidak lag. 



Karekter di dalam game ini juga cute. Jika pesanan mereka lambat sampai mereka kan bertukar menjadi merah dan berkelip kelip dan terus hilang. Jadi anda akan kehilangan coin untuk level tersebut. Ianya tidak memerlukan slot di dalam phone anda since ianya boleh di access melalui link https://www.mortgagecalculator.org/money-games/

Bermain video game tidak semestinya tidak elok kepada anak-anak anda, antara manfaat yang kita dapat dari permainan videogame adalah melatih otot-otot tangan dan meransang minda anak dengan proses penyelesaian masalah yang berlaku melalui permainan videogame tersebut. Malah game juga ternyata salah satu method yang digunakan untuk anak-anak yang mengalami dyslexia.

Ibu bapa pulak haruslah bijak memainkan peranan dalam memantau dan menghadkan masa permainan video game dan seharusnya jangan lupakan juga untuk berolah raga setiap petang. Jadi jika anda inginkan pembelajaran sambil bermain maka boleh ke https://www.mortgagecalculator.org/money-games/

Selamat bermain!



  • Share:

You Might Also Like

4 comments

  1. wah kalau realiti ni AD dah kaya tu. hehehehe saya pulak suka game tanam-tanam. Sampaikan dah penuh ladang tanaman dan binatang ternakan. hehehehehe Release tension katanya.

    BalasPadam
  2. Game yang bagus ni.

    Betul, main game ada manfaatnya. Antaranya, melatih otak berfikir pantas.
    Yang penting, tak terlalu asyik sampai terabai hal lain.

    BalasPadam
  3. This sounds really interesting! I hope you have a great weekend <3
    the creation of beauty is art.

    BalasPadam